Pomoc nevyléčitelně nemocným: sbíráme na novou průmyslovou myčku, kterou nutně potřebují, pomůžete mi?
- Cílová částka 53 000 Kč
- Vybráno 41 650 Kč
- Přispělo 12 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Hospic svatého Lazara v Plzni je specializované zdravotnické zařízení s 28 lůžky, poskytující paliativní péči lidem v konečném stádiu nevyléčitelné nemoci.
Cílem paliativní péče je dosažení nejlepší možné kvality života pacientů a jejich rodin. Hospic nemocnému garantuje, že nebude trpět nesnesitelnou bolestí, v posledních chvílích nezůstane osamocen a za každých okolností zůstane zachována jeho lidská důstojnost. Pracovníci plzeňského hospice pečují o lidi v posledních týdnech a dnech jejich životů od roku 1998, letos si tedy připomínáme jubilejních 20 let fungování. Hospic svatého Lazara v Plzni proto patří již pevně do sítě služeb v plzeňském regionu. Spolupracuje s návaznými službami v oblasti domácí hospicové péče a poradenství v Plzni a okolí.
Běh hospice obnáší mimo jiné potřebu umýt každý den sady nádobí pacientů. Potřebujeme koupit novou průmyslovou myčku, protože stará již po mnoha letech práce dosluhuje. Investujeme tak prostředky do oprav, ale už několik měsíců víme, že musíme pořídit novou, ale nemáme na ni finanční prostředky. Nová myčka bude včetně DPH a montáže stát 52 405,- Kč.
-
Mimořádný dar36 500 Kč
-
Barbora Vuová
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sbírkovým spojenectvím
Vzal vás některý projekt za srdce tolik, že s ním chcete spojit své jméno?
Chci se stát spojencem
Staňte se jeho spojencem! Seznamte s ním své přátele, udělejte mu kampaň podle vlastních představ! -
2.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
3.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
4.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!