Daňové přiznání pomáhá
Daňové přiznání pomáhá je unikátní způsob podpory charitativních organizací. Tento společný projekt serveru OnlinePriznani.cz a Fóra dárců kombinuje využití snadného online zpracování daňového přiznání a možnosti přispět na dobrou věc.
Uživatel si v aplikaci vyhotoví své daňové přiznání, které je mu zdarma zasláno na email. Jelikož ušetří nemalé prostředky za služby účetní, je mu nabídnuta možnost, aby si jako formu poděkování za využité služby aktivoval dlouhodobou dárcovskou podporu a po dobu neurčitou, až do doby, kdy trvalou DMS podporu odvolá, tak prostřednictvím dárcovské SMS každý měsíc podporoval konkrétní projekt zvolenou částkou 30, 60 nebo 90 Kč. Z.s. TAP z této částky měsíčně obdrží 29 nebo 59 nebo 89 Kč.
Dárce může svoji trvalou podporu kdykoli dle svého uvážení bezplatně odvolat zasláním SMS ve tvaru STOP TAPTAPOP na tel. 87 777.
Cílem veřejné sbírky je získávat finanční prostředky na zajištění realizovaných projektů a kulturních akcí, na provoz bezbariérových automobilů, na podporu turné černého humoru, grafické práce a úhradu mezd lektorů projektu STUDEO.
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sbírkovým spojenectvím
Vzal vás některý projekt za srdce tolik, že s ním chcete spojit své jméno?
Chci se stát spojencem
Staňte se jeho spojencem! Seznamte s ním své přátele, udělejte mu kampaň podle vlastních představ! -
2.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
3.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
4.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!